Sleutels en sloten

Het is belangrijk dat je jouw woning goed kunt afsluiten. Ben je een sleutel kwijt of wil je sleutels bijmaken? In veel gevallen kun je dat zelf doen bij de sleutelspecialist. Gaat het om een sleutel met een certificaat? Die bestel je bij ons. De kosten zijn voor jouw eigen rekening. Heb je problemen met een slot of (afgebroken) sleutel? Doe dan een reparatieverzoek.

Veel gevraagd over Sleutels en sloten

Hoeveel sleutels ontvang ik wanneer ik een woning van jullie huur?

Dit staat vermeld op de aanvangsstaat die je bij de start van het huren van de verhuurmakelaar ontvangt.

Ik ben een sleutel kwijtgeraakt. Wat moet ik doen?

Heb je een reservesleutel? Dan kun je een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een gecertificeerde sleutel, dan kun je de sleutel via ons bestellen. Wij hebben hiervoor het sleutelnummer nodig. De kosten zijn voor jezelf.

Ik wil mijn sloten laten veranderen. Hoe regel ik dat?

Dit moet je zelf regelen. Bewaar de oude cilinders, zodat je deze met verhuizen weer terug kunt plaatsen.

Mijn sleutel is afgebroken in mijn slot. Wat moet ik doen?

Je kunt hiervoor contact opnemen met De Woningraat 085-210 1910. De kosten kunnen voor jezelf zijn.

Ik heb mezelf buitengesloten. Wat moet ik doen?

Je kunt niet in jouw woning komen? Dat is erg vervelend. Wij hebben geen reservesleutels van onze woningen. Je kunt contact opnemen met De Woningraat 085-210 1910. De kosten voor het oplossen van het buitensluiten en, indien nodig, het vervangen van de sloten, zijn voor jou.

Ik heb mezelf buitengesloten. Welke kosten brengen jullie in rekening voor het openen van mijn deur?

Wij brengen de werkelijk gemaakte kosten (afhankelijk van uurloon en gebruikte materialen) in rekening.

Ik wil graag extra sleutels van mijn woning. Hoe regel ik dat?

Je kunt zelf een sleutel laten bijmaken bij een sleutelspecialist. Gaat het om een sleutel van een portiek of gemeenschappelijke ruimte? Dan kan het om een certificaatsleutel gaan. Deze sleutel kun je via ons bijbestellen. De kosten zijn voor jou.

Er is een storing aan de electrische toegangsdeur van mijn woongebouw. Waar meld ik dit?

Je kunt dit telefonisch bij ons melden 085-210 1910. Buiten kantoortijden word je doorverbonden met onze wachtdienst.

Mijn slot functioneert niet meer goed. Waar meld ik dit?

Je kunt dit telefonisch bij ons melden 085-210 1910. Buiten kantoortijden word je doorverbonden met onze wachtdienst.