Meten van klanttevredenheid

KWH, Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector, helpt corporaties om samen met huurders te werken aan goede dienstverlening. Dat doet het KWH door voor ruim 120 corporaties de waardering van huurders voor de dienstverlening van hun corporatie te onderzoeken.

Hoe waardeert de huurder bijvoorbeeld:

het contact met jouw corporatie,
de informatie die je ontvangt,
hoe reparaties of onderhoud worden uitgevoerd?
Op deze en veel andere vragen haalt het KWH de mening van huurders op. Dat doen ze door huurders te vragen om vragenlijsten in te vullen. Vragenlijsten die je via e-mail ontvangt of die we telefonisch bij je afnemen. Door jouw antwoorden weten wij waar je tevreden over bent, wat je belangrijk vindt en wat er beter kan. Zo kunnen wij onze dienstverlening continu aanpassen en verbeteren.

Veel gevraagd over Meten van klanttevredenheid

Meet De Woningraat de tevredenheid van huurders over de dienstverlening?

Algemeen

De Woningraat laat de tevredenheid van huurders over onze dienstverlening meter door het KWH. Hiervoor kan je een vragenlijst krijgen via een e-mail. We waarderen het erg als je deze in zou willen vullen. Wij kunnen onze dienstverlening verbeteren op basis van de gegeven antwoorden.

Ik wil geen vragenlijst meer ontvangen van het KWH

Algemeen

Als je geen vragenlijst meer wil ontvangen kan je dat telefonisch doorgeven via 085 210 1910 of geeft de melding info@dewoningraat.nl door .